Widać, że rynek gogli wirtualnej rzeczywistości dla użytkowników indywidualnych wygrywa Oculus - w wypadku zastosowań growych już tylko Valve próbuje z nimi konkurować na rynku zachodnim jakością i możliwościami (co ma odbicie w cenie), zaś HTC ze swoimi goglami Vive zasadniczo się wycofał na rynek firmowy.
Wirtualna rzeczywistość staje się coraz powszechniejsza, między innymi dzięki dumpingowi cenowemu w wykonaniu Facebooka (za pośrednictwem Oculusa). Nadal ma jednak pewne wady - chociażby kwestię doznać przy dotykaniu różnych obiektów.
Na wrześniowej prezentacji Apple zapowiedziało dodanie pełnoprawnego wsparcia dla usługi Find My dla słuchawek AirPods Pro oraz Max. To się jednak trochę opóźniło i dopiero w mijającym tygodniu udostępniono stosowną aktualizację firmware słuchawek.
Samodzielne gogle VR od Oculusa odniosły spory sukces i są obecnie najpopularniejszym modelem gogli wśród użytkowników Steama. HTC zasadniczo oddało ten rynek walkowerem kierując swoje samodzielne gogle tylko do firm. Ale być może rękawicę podejmie Valve.

O Nas

CyfrowyJa.pl to serwis zajmujący się tematyką głównie technologii ubieralnych tzw. Wearable. Będziemy pisać o smart zegarkach (Smartwatch), Smartband czy Activity Tracker (czyli opaskach fitness) oraz o różnego rodzaju gadżetach. U nas znajdziesz zawsze najnowsze informacje oraz recenzje i testy. Zapraszamy również do odwiedzenia naszego forum.

Polecamy...