Microsoft zakończył wsparcie dla gogli korzystających ze środowiska Windows Mixed Reality w systemie Windows 11 24H2, co oznacza, że urządzenia te nie działają już natywnie, nawet przy korzystaniu ze SteamVR.
mBank wprowadza ciekawe rozwiązanie dla swoich klientów, oferując możliwość płatności za pomocą nowego pierścienia płatniczego. Technologia ta umożliwia dokonywanie transakcji zbliżeniowych bez konieczności posiadania telefonu czy portfela, co wpisuje się w rosnący trend wykorzystania urządzeń wearables w codziennym życiu. Pierścień działa w oparciu o technologię NFC i nie wymaga ładowania, co czyni go wygodnym rozwiązaniem dla osób poszukujących nowoczesnych metod płatności.
Google oficjalnie zapowiedziało rozszerzenie dostępności asystenta Gemini na słuchawki Bluetooth od Sony i Samsunga, dzięki czemu technologia sztucznej inteligencji trafi do większej liczby użytkowników. Choć firma nie podała dokładnej daty udostępnienia Gemini na słuchawkach innych firm, to szczegóły ujawnione podczas wydarzenia The Android Show rzuciły więcej światła na harmonogram rozwoju.
Meta oficjalnie otworzyła możliwość publikowania aplikacji, które wykorzystują obraz z kamer gogli Quest. Dotychczas deweloperzy mieli ograniczony dostęp do kamer, które Meta wykorzystywała do śledzenia ruchu gogli, kontrolerów i przestrzeni wokół użytkownika.
Strona 3 z 112

O Nas

CyfrowyJa.pl to serwis zajmujący się tematyką głównie technologii ubieralnych tzw. Wearable. Będziemy pisać o smart zegarkach (Smartwatch), Smartband czy Activity Tracker (czyli opaskach fitness) oraz o różnego rodzaju gadżetach. U nas znajdziesz zawsze najnowsze informacje oraz recenzje i testy. Zapraszamy również do odwiedzenia naszego forum.

Polecamy...