Qbik cyfryzuje obsługę klienta w restauracjach

Utworzono: 09 październik 2022, 15:10 Autor :  
W czasach pandemii, cyfryzacja branży gastronomicznej sprowadzała się głównie do oferowania dostaw do domu poprzez różne aplikacje, jeśli do tej pory nie było takiej opcji. Teraz jednak, kiedy ludzie wracają do starych zwyczajów, startup o nazwie qbik postanowił pomóc w cyfryzacji obsługi w fizycznych lokalach.

Firma oferuje restauracjom i barom usługę pozwalającą ich klientom na samodzielne zamawianie z wykorzystaniem interaktywnego menu na ich własnym smartfonie, które otworzy się po zeskanowaniu QR kodu. Może to zmniejszyć obciążenie obsługi, która mniej czasu będzie poświęcała na zabieranie zamówień.

W przyszłości usługa ma nawet umożliwić obsługę płatności w ten sposób czym być może dałoby się oszczędzić na kosztach fizycznego terminala (nie wiadomo jaki będzie koszt tej opcji i tym samym jak wypadnie na tle terminala).

Źródło: Cashless

Komentarze::DISQUS_COMMENTS 362 Wyświetleń
Łukasz Repiński :: repluke

O Nas

CyfrowyJa.pl to serwis zajmujący się tematyką głównie technologii ubieralnych tzw. Wearable. Będziemy pisać o smart zegarkach (Smartwatch), Smartband czy Activity Tracker (czyli opaskach fitness) oraz o różnego rodzaju gadżetach. U nas znajdziesz zawsze najnowsze informacje oraz recenzje i testy. Zapraszamy również do odwiedzenia naszego forum.

Polecamy...