Firma HTC, mimo, że ciągle kojarzy się głównie ze smartfonami, to ze względu na rosnącą konkurencję na tym rynku, szuka sobie nowych obszarów do zagospodarowania. Podczas targów MWC w Barcelonie na stoisku HTC sporo miejsca zajmował dział poświęcony fitnessowi, a konkretniej produktowi HTC UA Healthbox.
Pokazany po raz pierwszy w zeszłym roku podczas Berlińskich targów IFA smartring od ZTE, można było obejrzeć również na MWC. Do pierścionka dołączyły również bransoletki i wisiorki, tworzące teraz razem serię gadżetów iCharming.
Zgodnie z raportem analityków rynku z firmy Juniper Research, wszelkiej maści fitness trackery, zdominują rynek wearables przynajmniej na kolejne 3 lata. Wtedy to około 110 milionów osób powinno nosić je na swoim ciele.
Nowy fitness tracker Samsunga o nazwie Charm, przypomina bardziej zwykłą biżuterię niż jakiś elektroniczny gadżet. Dostępny jest on w trzech różnych wersjach kolorystycznych i dwóch kształtach - prostokątnym i kwadratowym. Podstawowa funkcjonalność trackera wyładuje Charma po 18 dniach - to całkiem niezły wynik.

O Nas

CyfrowyJa.pl to serwis zajmujący się tematyką głównie technologii ubieralnych tzw. Wearable. Będziemy pisać o smart zegarkach (Smartwatch), Smartband czy Activity Tracker (czyli opaskach fitness) oraz o różnego rodzaju gadżetach. U nas znajdziesz zawsze najnowsze informacje oraz recenzje i testy. Zapraszamy również do odwiedzenia naszego forum.

Polecamy...