Główne menu będzie dość podobne do tego, które już znamy, ale będzie także dostępne w trakcie gry bez jej wstrzymywania. Ponadto deweloperzy będą mogli w nim wyświetlać kafelki z różnymi informacjami odnośnie gry, np. ile szacunkowo czasu zajmie nam aktualna misja.
Sony chwali się, że interfejs będzie renderowany w pełnym 4K (przytyk w stronę Microsoftu, który na Xboxie One X menu renderował jedynie w 1080p), ponadto screeny i filmy z gier także będą mogły być rejestrowane w 4K. Do tego twórcy gier będą mogli oznaczyć obrazki ostrzeżeniem o spoilerach przy wysyłaniu ich do innych użytkowników PSN.
Subskrybenci PlayStation Plus będą też mogli z poziomu tego menu uzyskiwać dostęp do filmików tutorialowych mających pomóc w przejściu misji (będzie można je odtwarzać w trybie Picture-in-Picture).
Pełną prezentację możecie obejrzeć tutaj.
Źródło: Polygon