Ponieważ Sonos tak zaprojektował swoje oprogramowanie, że wszystkie urządzenia w ramach jednej sieci muszą korzystać z tej samej wersji. Oznacza to, że albo nie będziemy instalować aktualizacji na nowszych (rezygnując tym samym z nowości), albo starsze musimy przenieść do osobnej sieci / zastąpić nowszymi modelami.
Firma co prawda oferuje rabat na nowe modele, ale problem w tym, że są one często droższe od starszych odpowiedników o tyle, że nawet z owym rabatem ich zakup wychodzi drożej.
Po, delikatnie rzecz ujmując, negatywnej reakcji użytkowników, firma obiecała dodać możliwość korzystania ze starszych urządzeń obok tych nowych poprzez ich “wydzielenie z głównego systemu”. Nie podano jednak żadnych konkretów (zarówno jak dokładnie miałoby to wyglądać, ani daty wdrożenia).
Listę urządzeń mających stracić wsparcie możecie znaleźć na stronie zarządzania kontem Sonos.
Źródło: Android Police