Dongle SHIELD TV bez obsługi 64-bitowych aplikacji

Utworzono: 19 styczeń 2020, 10:01 Autor :  
Pod koniec października NVIDIA oficjalnie zaprezentowała kolejną generację swojej przystawki SHIELD TV z Android TV na pokładzie. Tym razem w wypadku tańszego wydania zaszły duże zmiany, ponieważ z “pudełka” zmieniło się w “tubkę” o rozmiarach zbliżonych do dołączonego pilota.

Niestety, miało to swoje negatywne konsekwencje - mniej miejsca oznacza konieczność pójścia na kompromisy, w tym wypadku obcięcie ilości pamięci RAM. Zwykły SHIELD TV z 2019 roku ma tylko 2 GB zamiast dotychczasowych 3 GB.

Efektem tego, jest decyzja o użyciu 32-bitowej wersji Android TV, która zajmuje nieco mniej pamięci o czym NVIDIA nie informowała zbyt otwarcie. Normalnie nie wywołałoby to większych reperkusji, ponieważ Google póki co nie wymaga przejścia na 64-bitową wersję systemu, ale są już aplikacje jej wymagające.

Poza portami gier pecetowych wydawanymi jakiś czas temu przez NVIDIĘ dla SHIELD TV, 64-bitowego systemu wymaga również część emulatorów, np. Dolphin. Warto więc mieć to na uwadze decydując jaką wersję przystawki zielonych wybrać.

Źródło: Android Police



Komentarze::DISQUS_COMMENTS 888 Wyświetleń
Łukasz Repiński :: repluke

O Nas

CyfrowyJa.pl to serwis zajmujący się tematyką głównie technologii ubieralnych tzw. Wearable. Będziemy pisać o smart zegarkach (Smartwatch), Smartband czy Activity Tracker (czyli opaskach fitness) oraz o różnego rodzaju gadżetach. U nas znajdziesz zawsze najnowsze informacje oraz recenzje i testy. Zapraszamy również do odwiedzenia naszego forum.

Polecamy...