UNICEF we współpracy z siecią sklepów Target, wprowadza do sprzedaży na terenie USA nową opaskę fitness skierowaną dla dzieci. Korzyści z zakupu tego urządzenia są jednak nie tylko po stronie jej użytkownika.
Na Indiegogo trwa właśnie kampania gadżetu, stworzonego specjalnie dla fanów sportów wodnych, a dokładnie surferów. Za 99 USD stać się możecie posiadaczami opaski fitness, która nie tylko pomoże Wam poprawić swoje umiejętności, ale również ostrzeże Was przed zbyt dużym narażeniem na promieniowanie UV.
FIFA wraz z IFAB (International Football Association Board) rozważają dopuszczenie do użytku w czasie meczów ubieralnych urządzeń, śledzących aktywność oraz dokładną pozycję piłkarzy. Na ten moment taka technologia jest już dostępna i nosi nazwę EPTS (electronic performance and tracking system).
Zaprezentowana w tym tygodniu druga generacja opaski fitness od Microsoftu nosi identyczną do poprzednika nazwę - jest to wciąż Microsoft Band, bez dwójki czy innego symbolu na końcu.

O Nas

CyfrowyJa.pl to serwis zajmujący się tematyką głównie technologii ubieralnych tzw. Wearable. Będziemy pisać o smart zegarkach (Smartwatch), Smartband czy Activity Tracker (czyli opaskach fitness) oraz o różnego rodzaju gadżetach. U nas znajdziesz zawsze najnowsze informacje oraz recenzje i testy. Zapraszamy również do odwiedzenia naszego forum.

Polecamy...