Wydrukuj tę stronę

Technologie

Mastercard zapowiada zmiany w obsłudze automatycznych płatności, ale ...

Utworzono: 20 styczeń 2019, 19:01 Autor :  
Być może natknęliście się już w sieci na informację, że Mastercard chce ukrócić praktyki polegające na oferowaniu darmowych okresów próbnych, z automatycznym ich przechodzeniem na płatne subskrypcje bez wyraźnego informowania o tym klientów. Jak donosi serwis Cashless, nie chodzi jednak o takie subskrypcje, jakie większość z nas zna.

Mianowicie, Mastercard chce ukrócić takie praktyki dla subskrypcji dotyczących fizycznych produktów (np. okresowego dostarczania do domu określonych produktów). Nowe regulacje nie będą natomiast dotyczyć dóbr cyfrowych, a więc dobrze znanych subskrypcji serwisów VOD, gier online, etc.

Nad Wisłą nowe regulacje niewiele więc zmienią, ponieważ u nas praktycznie nie ma subskrypcji na produkty fizyczne z darmowym okresem próbnym.

Tag :


Komentarze::DISQUS_COMMENTS 1269 Wyświetleń
Łukasz Repiński :: repluke

Latest from  Łukasz Repiński :: repluke

Artykuły powiązane