Wydrukuj tę stronę

Technologie

Rząd uruchomił Rejestr Danych Kontaktowych ułatwiający komunikację urzędów z obywatelami

Utworzono: 06 styczeń 2020, 18:01 Autor :  
Mniej więcej z początkiem nowego roku ruszył kolejny projekt związany z cyfryzacją urzędów, mianowicie Rejestr Danych Kontaktowych. Możemy w nim podać nasz adres email i/lub numer telefonu, dzięki czemu w razie potrzeby urzędnicy będą mogli się z nami szybko skontaktować zamiast wysyłać listy na adres zameldowania.

Dane mają być wykorzystywane między innymi do powiadamiania nas o dokumentach do odbioru (lub zbliżającym się terminie ich wygaśnięcia), rozpatrzeniu wniosków, czy konieczności uzupełnienia w nich informacji. Oczywiście podanie danych kontaktowych jest dobrowolne i w każdej chwili można je usunąć.

Zmiany danych w RDK możemy dokonać na tej stronie (do zalogowania się wymagany jest profil zaufany lub e-dowód).

Źródło: Tabletowo.pl

Tag :


Komentarze::DISQUS_COMMENTS 1269 Wyświetleń
Łukasz Repiński :: repluke

Latest from  Łukasz Repiński :: repluke

Artykuły powiązane