Wydrukuj tę stronę

Technologie

Qbik cyfryzuje obsługę klienta w restauracjach

Utworzono: 09 październik 2022, 15:10 Autor :  
W czasach pandemii, cyfryzacja branży gastronomicznej sprowadzała się głównie do oferowania dostaw do domu poprzez różne aplikacje, jeśli do tej pory nie było takiej opcji. Teraz jednak, kiedy ludzie wracają do starych zwyczajów, startup o nazwie qbik postanowił pomóc w cyfryzacji obsługi w fizycznych lokalach.

Firma oferuje restauracjom i barom usługę pozwalającą ich klientom na samodzielne zamawianie z wykorzystaniem interaktywnego menu na ich własnym smartfonie, które otworzy się po zeskanowaniu QR kodu. Może to zmniejszyć obciążenie obsługi, która mniej czasu będzie poświęcała na zabieranie zamówień.

W przyszłości usługa ma nawet umożliwić obsługę płatności w ten sposób czym być może dałoby się oszczędzić na kosztach fizycznego terminala (nie wiadomo jaki będzie koszt tej opcji i tym samym jak wypadnie na tle terminala).

Źródło: Cashless

Komentarze::DISQUS_COMMENTS 368 Wyświetleń
Łukasz Repiński :: repluke

Latest from  Łukasz Repiński :: repluke