Wydrukuj tę stronę

Technologie

Biedronka w końcu zaoferuje swoją kartę lojalnościową w cyfrowej formie

Utworzono: 14 marzec 2021, 11:03 Autor :  
Sieć dyskontów Biedronka mimo swojej popularności dosyć wolno wdraża wszelkie nowości technologiczne - jako jedna z ostatnich większych sieci umożliwiła płatności kartami, a teraz jako jedna z ostatnich bierze się za cyfryzację swojego programu lojalnościowego.

Co prawda istnieje oficjalna aplikacja mobilna sieci, ale z jednej strony jej interfejs wygląda jak z minionej epoki, a z drugiej oferuje jedynie bardzo podstawowe opcje - wyświetlanie oferty czy wyszukiwanie sklepów w okolicy. W aplikacji nie możemy trzymać karty lojalnościowej, o jej zakładaniu nie wspominając.

Jak donosi redakcja serwisu Cashless, to ma się wkrótce zmienić. Biedronka ma zamiar stworzyć nową aplikację mobilną, która w końcu będzie pozwalała na trzymanie wirtualnej karty lojalnościowej (choć nie wiadomo, czy będzie ją również w niej założyć). Tym samym Biedronka w końcu bierze się za doganianie konkurencji w postaci Lidla, Żabki czy Carrefoura, które od dawna mają rozbudowane aplikacje. Niestety, nie podano żadnych terminów.

Tag :


Komentarze::DISQUS_COMMENTS 918 Wyświetleń
Łukasz Repiński :: repluke

Latest from  Łukasz Repiński :: repluke

Artykuły powiązane