Ostatnie wiadomości

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6
41
Pebble / Odp: Problem z Pebble
« Ostatnia wiadomość wysłana przez kanczug dnia Sierpień 27, 2015, 13:08:14 »
Gratulacje. Ja miałem podobny problem z Ringly którego miałem przetestować. Przed zrobieniem zdjęć umarł... dokładnie to nie ładuje się. Też wysla nowego. Problem w tym ze nie maja ich na stanie aktualnie :/
42
Pebble / Odp: Problem z Pebble
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Michoo dnia Sierpień 25, 2015, 09:00:43 »
Dzięki, a mógłbyś podać linka gdzie to można zgłosić?

Tutaj masz info co potzrebują i link do wysłania zgłoszenia: http://help.getpebble.com/customer/portal/articles/1730992-hardware-issues?b_id=8515

Dzięki, dostałem wczoraj info, że wyślą mi nowego. :)
43
Pebble / Odp: Problem z Pebble
« Ostatnia wiadomość wysłana przez OleYek dnia Sierpień 20, 2015, 14:12:21 »
Dzięki, a mógłbyś podać linka gdzie to można zgłosić?

Tutaj masz info co potzrebują i link do wysłania zgłoszenia: http://help.getpebble.com/customer/portal/articles/1730992-hardware-issues?b_id=8515
44
Pebble / Odp: Problem z Pebble
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Michoo dnia Sierpień 20, 2015, 12:40:13 »
Dzięki, a mógłbyś podać linka gdzie to można zgłosić?
45
Pebble / Odp: Problem z Pebble
« Ostatnia wiadomość wysłana przez OleYek dnia Sierpień 20, 2015, 10:06:51 »
Spróbuję tutaj, bo nie mogę nigdzie znaleźć informacji. Kilka miesięcy temu kupiłem Pebbla na olx nowego i bardzo fajnie działa, ale ostatnio wyświetla mi paski na ekranie jakby coś nie tak było z wyświetlaczem. Czy można to gdzieś reklamować, jakiś serwis, bo z gościem od którego kupiłem nie ma kontaktu. Zegarek był oryginalnie zapakowany, nowy. Dzięki za pomoc.

Przerabiałem to ostatnio, tylko, ze ja kupowałem od producenta bezpośrednio. Musisz na ich supporcie wygenerować zapytanie w którym musisz podac wszystkie swoje dane do wysyłki z danymi zegarka, musisz zrobić zdjęcie zegarka na tle daty i swojego adresu e-mail, zrobić zdjęcie numeru seryjnego zegarka oraz zdjęcia lub film pokazujący problem i im to wszystko w zgłoszeniu przesłać. Wtedy w ciągu kilku dni powinieneś dostać info, że wysłali. Tylko, ze ja brałem od nich więc nie wiem jak to będzie jak kupowałeś gdzie indziej, ale spróbuj.
46
MiBand / Odp: Kompatybilne urządzenia
« Ostatnia wiadomość wysłana przez revanmj dnia Sierpień 20, 2015, 09:23:41 »
Jeśli mają Androida 4.3 lub nowszego i obsługują BT 4.0 LE to są kompatybilne :)
47
MiBand / Odp: Kompatybilne urządzenia
« Ostatnia wiadomość wysłana przez OleYek dnia Sierpień 20, 2015, 09:22:49 »
W teorii powinny, bo w końcu Xaomi robi Androidy, ale to revan musi się wypowiedzieć, bo on chyba się tym bawił.
48
Pebble / Problem z Pebble
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Michoo dnia Sierpień 20, 2015, 09:17:43 »
Cześć

Spróbuję tutaj, bo nie mogę nigdzie znaleźć informacji. Kilka miesięcy temu kupiłem Pebbla na olx nowego i bardzo fajnie działa, ale ostatnio wyświetla mi paski na ekranie jakby coś nie tak było z wyświetlaczem. Czy można to gdzieś reklamować, jakiś serwis, bo z gościem od którego kupiłem nie ma kontaktu. Zegarek był oryginalnie zapakowany, nowy. Dzięki za pomoc.
49
MiBand / Kompatybilne urządzenia
« Ostatnia wiadomość wysłana przez malylysy dnia Sierpień 18, 2015, 19:46:13 »
Mam HTC Desire 820 i Samsung Galaxy Note II. Czy te urządzenia są kompatybilne z MiBand?
50
Q&A / Android Wear FAQ
« Ostatnia wiadomość wysłana przez revanmj dnia Sierpień 18, 2015, 11:11:31 »
1. Nie mam opcji Ambient Mode, dlaczego?
Opcja Ambient Mode (czyli inaczej zawsze włączony ekran wyświetlający tylko podstawowe dane, np. samą godzinę) jest dostępna jedynie na zegarkach z ekranami OLED, ponieważ w tej technologii czarne piksele zużywają mniej energii. W zwykłych ekranach LCD zużywają tyle samo co inne kolory, więc nawet z czarnym tłem na stale włączonym ekranie zegarek szybko by się rozładował.

2. Czy można korzystać z Android Wear pod iOS lub Windows Phone?
Oficjalnie nie. Ale powstały już nieoficjalne rozwiązania pozwalające na połączenie zegarka z iPhonem (pisaliśmy o jednym z nich tutaj). Niestety są bardzo ograniczone i sprowadzają się do przesyłania samej treści powiadomień. Nie można podejmować żadnych akcji, odpowiadać na wiadomości, etc. O instalowaniu nowych aplikacji tym bardziej nie ma mowy.

Jeśli chodzi o Windows Phone, to nie słyszałem o jakimkolwiek działającym i dostępnym publicznie narzędziu do łączenia telefonu z zegarkiem działającym pod kontrolą Android Wear.

3. Czy można łączyć Android Wear z tabletami?
Tak, zegarki z Android Wear można łączyć z dowolnym urządzeniem działającym pod kontrolą Androida 4.3 lub nowszego i obsługującym Bluetooth 4.0 LE.

4. Czy zegarek z Android Wear może działać bez telefonu?
Tak. Podstawowe opcje, czyli wyświetlanie godziny, budzik, stoper, etc. będą bez problemu działać mimo braku połączenia z telefonem. Wiele aplikacji firm trzecich również sobie poradzi bez łączności ze światem zewnętrznym, choć nie wszystkie. Dotyczy to zwłaszcza tych potrzebujących połączenia z internetem, GPSa (niewiele zegarków ma własny) czy operujących na większych zbiorach danych (zwykle nie są one kopiowane do pamięci zegarka).

5. Czy działają polskie komendy głosowe i dyktowanie po polsku?
Tak, mimo braku interfejsu w naszym języku, część komend głosowych oraz opcja dyktowania na zegarkach z Android Wear wspierają język polski. Można głosowo wysyłać SMSy, inicjować połączenia na telefonie, ustawiać budzik, etc.
Aktualizacja (Marzec 2016): Począwszy od Android Wear 1.4, system ma całkowicie spolszczony interfejs.

6. Czy wszystkie aplikacje obsługują wyświetlanie powiadomień na zegarku?
Tak, przy czym nie wszystkie oferują dodatkowe akcje. Te najprostsze (np. dodanie tweeta do ulubionych, przekazanie dalej, itd.) zwykle są dostępne, ale te bardziej złożone (np. wysyłanie predefiniowanych odpowiedzi lub odpowiedź głosowa) muszą już być dodane przez programistów.

7. Jak można odpowiadać na wiadomości z zegarka?
Głosowo (w sensie przy pomocy rozpoznawania mowy, nie widziałem jeszcze aplikacji oferującej nagrywanie wiadomości głosowej) lub poprzez wybranie z listy predefiniowanych odpowiedzi.

W Android Wear 2.0 (starsze zegarki nie otrzymają już tej aktualizacji) będzie można też korzystać z klawiatur ekranowych czy rozpoznawania pisma.

8. Jak zablokować przesyłanie przesyłanie na zegarek powiadomień z wybranych aplikacji?
Można skorzystać z opcji "Block" na samym zegarku (jest pod koniec listy dostępnych akcji dla powiadomień) lub też zrobić to na telefonie (tutaj też można cofnąć blokadę). W tym drugim wypadku wystarczy otworzyć aplikację Android Wear, przejść do ustawień poprzez dotknięcie ikonki kółka zębatego, wybrać nasz zegarek i wybrać element "Block app notifications".

9. Jak instalować aplikacje na zegarku?
Aplikacje dla zegarka instalują się automatycznie razem ze swoimi odpowiednikami dla smartfonów (a także ich aktualizacjami). Podobnie niestety jest z ich odinstalowywaniem - jeśli używamy jakiegoś programu na smartfonie, to musimy go mieć także na zegarku. Nie da się odinstalować aplikacji z zegarka pozostawiając wersję dla smartfona i odwrotnie (skasować ze smartfona, zostawiając na zegarku).

10. Co zrobić, gdy telefon nie może połączyć się z zegarkiem?
Powinno wystarczyć wyłączenie i włączenie Bluetooth na telefonie, w ostateczności restart telefonu i ewentualnie zegarka. To drugie może też pomóc w wypadku kłopotów z przesyłaniem powiadomień na zegarek czy kłopotami z instalacją aplikacji.

11. Jak ukryć napis "Ok, Google" na tarczy zegara?
Wystarczy siedem razy aktywować wyszukiwanie głosowe wypowiadając "Ok, Google" i dymek ze wspomnianą frazą już się więcej nie pojawi po wybudzeniu zegarka.

12. Jak ukryć powiadomienia w trybie ambient?
Jeśli nie lubicie powiadomień zasłaniających tarczę zegara w trybie ambient, to jest prosty sposób na ich ukrycie (nadal będą podświetlać ekran i pokazywać się zaraz po odebraniu przez urządzenie, po prostu później schowają się "pod ekranem"). Wystarczy przejść do ustawień zegarka (kółko zębate > nazwa zegarka) i odznaczyć opcję "Podgląd kart".
Strony: 1 ... 3 4 [5] 6