Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - OleYek

Strony: [1] 2
1
Pebble / Odp: Problem z Pebble
« dnia: Grudzień 19, 2016, 13:45:40 »
Nie wymienisz już gwarancyjnie, bo po przejęciu przez FitBita, gwarancje zostały anulowane a wsparcie techniczne zamknięte. Jedyna opcja w tej chwili to samemu spróbować sobie to naprawić.

2
Aplikacje / Odp: Przydatne aplikacje dla Pebble
« dnia: Maj 10, 2016, 12:11:33 »
Fajny jest jeszcze Compass i Morpheus.

3
Cyfrowy Ja / Smartwatch czy smartband - Ankieta z konkursem.
« dnia: Listopad 09, 2015, 23:32:14 »
Co wolicie? Smartwatch czy Smartband?

Wśród osób które swój wybór uzasadnią na forum najciekawiej, rozlosujemy:

Jeden G-Tag Gigaset
5 przypinek z ludzikami androidowymi

4
Sprzęt / Odp: LG Watch R i Urbane - pytania
« dnia: Listopad 09, 2015, 23:27:51 »
Co prawda nie używałem osobiście (szkoda mi tracić czas na wipe), ale z tego co czytałem słabo - nie można instalować aplikacji czy tarcz z Google Play (jest jedynie dostępna ograniczona kolekcja darmowych tarcz do pobrania), rozszerzone powiadomienia są tylko dla usług Google, a reszta aplikacji ma statyczne (poza usunięciem nic się z nimi nie zrobi). Nie działa też Wi-Fi w zegarkach to obsługujących (opcja jest usuwana z menu).

Co prawda kwestię instalacji idzie obejść korzystając z ADB i podpinając zegarek do komputera, ale to mało wygodne i nie zawsze zadziała (np. aplikacje wymagające programu na telefonie czy płatne tarcze i oprogramowanie po takiej instalacji nie będą działać) .

Ale to jest ograniczenie poszczególnych zegarków czy ogólnie Android Wear, że dali tylko cząstkę dla iOS?

5
Sprzęt / Odp: LG Watch R i Urbane - pytania
« dnia: Listopad 09, 2015, 21:55:03 »
Nabyłem ostatnio LG Watch Urbane, a wcześniej miałem okazję przez dwa tygodnie testować G Watch R, więc jeśli macie jakieś pytania, to śmiało piszcie :)

Jak działają z iOS?

6
A jakość wykonania?

7
Gadżety / Smart Home - Z-Wawe
« dnia: Październik 08, 2015, 22:02:01 »
Czy na sali jest ktoś używający czegoś do inteligentnego domu działającego w Z-Wave? :)

8
Tylko nie Kruger&Matz, toż to jeden wielki badziew, raczej w ciągu ostatniego pół roku nie poprawili jakości. Ładują kasę w reklamę a to tania chińszczyna... :( Chociaż chciałbym się mylić...

9
Smartband - Ogólnie / Odp: Basis Peak od Intela
« dnia: Wrzesień 06, 2015, 22:33:31 »
No włąśnie podobno nie, z tego co mówiono, to ma sam wykrywać czy trenujesz a nie czekać aż mu to powiesz.

10
Smartband - Ogólnie / Basis Peak od Intela
« dnia: Wrzesień 06, 2015, 16:47:37 »
Jestem ciekaw jak rozwiązali to, że w tym trackerze mierzenie tętna czy analiza skóry działają 24h a sprzęt ma działać 5 dni na baterii... Innym te funkcje zjadają baterię w oczach...

11
Pebble / Odp: Problem z Pebble
« dnia: Sierpień 28, 2015, 10:21:33 »
Gratulacje. Ja miałem podobny problem z Ringly którego miałem przetestować. Przed zrobieniem zdjęć umarł... dokładnie to nie ładuje się. Też wysla nowego. Problem w tym ze nie maja ich na stanie aktualnie :/

Akurat Pebble działa sprawnie, dwa razy już przetestowałem. Jak im się dobrze udokumentuje usterkę, to o nic więcej nie pytają nawet tylko za chwilę przychodzi mail, że wysłali. U mnie przyszedł mail, że wysłali i że w ciągu 24 godzin przyślą numer listu przewozowego. Nie zdążyli. UPS był szybszy, bo wysłali to z magazynu w Holandii i na drugi dzień było u mnie.

12
Pebble / Odp: Problem z Pebble
« dnia: Sierpień 20, 2015, 14:12:21 »
Dzięki, a mógłbyś podać linka gdzie to można zgłosić?

Tutaj masz info co potzrebują i link do wysłania zgłoszenia: http://help.getpebble.com/customer/portal/articles/1730992-hardware-issues?b_id=8515

13
Pebble / Odp: Problem z Pebble
« dnia: Sierpień 20, 2015, 10:06:51 »
Spróbuję tutaj, bo nie mogę nigdzie znaleźć informacji. Kilka miesięcy temu kupiłem Pebbla na olx nowego i bardzo fajnie działa, ale ostatnio wyświetla mi paski na ekranie jakby coś nie tak było z wyświetlaczem. Czy można to gdzieś reklamować, jakiś serwis, bo z gościem od którego kupiłem nie ma kontaktu. Zegarek był oryginalnie zapakowany, nowy. Dzięki za pomoc.

Przerabiałem to ostatnio, tylko, ze ja kupowałem od producenta bezpośrednio. Musisz na ich supporcie wygenerować zapytanie w którym musisz podac wszystkie swoje dane do wysyłki z danymi zegarka, musisz zrobić zdjęcie zegarka na tle daty i swojego adresu e-mail, zrobić zdjęcie numeru seryjnego zegarka oraz zdjęcia lub film pokazujący problem i im to wszystko w zgłoszeniu przesłać. Wtedy w ciągu kilku dni powinieneś dostać info, że wysłali. Tylko, ze ja brałem od nich więc nie wiem jak to będzie jak kupowałeś gdzie indziej, ale spróbuj.

14
MiBand / Odp: Kompatybilne urządzenia
« dnia: Sierpień 20, 2015, 09:22:49 »
W teorii powinny, bo w końcu Xaomi robi Androidy, ale to revan musi się wypowiedzieć, bo on chyba się tym bawił.

15
Android Wear / Recenzja/Test: LG G Watch R
« dnia: Sierpień 17, 2015, 14:56:31 »
Na stronie głównej wisi recenzja LG G Watch R http://cyfrowyja.pl/recenzje/recenzja-lg-g-watch-r.html

Strony: [1] 2