Cyfrowy Ja - Forum użytkowników Smartfonów, smartbandów i innych Gadżetów
Smartwatch => Pebble => Wątek zaczęty przez: Michoo w Sierpień 20, 2015, 09:17:43
-
Cześć
Spróbuję tutaj, bo nie mogę nigdzie znaleźć informacji. Kilka miesięcy temu kupiłem Pebbla na olx nowego i bardzo fajnie działa, ale ostatnio wyświetla mi paski na ekranie jakby coś nie tak było z wyświetlaczem. Czy można to gdzieś reklamować, jakiś serwis, bo z gościem od którego kupiłem nie ma kontaktu. Zegarek był oryginalnie zapakowany, nowy. Dzięki za pomoc.
-
Spróbuję tutaj, bo nie mogę nigdzie znaleźć informacji. Kilka miesięcy temu kupiłem Pebbla na olx nowego i bardzo fajnie działa, ale ostatnio wyświetla mi paski na ekranie jakby coś nie tak było z wyświetlaczem. Czy można to gdzieś reklamować, jakiś serwis, bo z gościem od którego kupiłem nie ma kontaktu. Zegarek był oryginalnie zapakowany, nowy. Dzięki za pomoc.
Przerabiałem to ostatnio, tylko, ze ja kupowałem od producenta bezpośrednio. Musisz na ich supporcie wygenerować zapytanie w którym musisz podac wszystkie swoje dane do wysyłki z danymi zegarka, musisz zrobić zdjęcie zegarka na tle daty i swojego adresu e-mail, zrobić zdjęcie numeru seryjnego zegarka oraz zdjęcia lub film pokazujący problem i im to wszystko w zgłoszeniu przesłać. Wtedy w ciągu kilku dni powinieneś dostać info, że wysłali. Tylko, ze ja brałem od nich więc nie wiem jak to będzie jak kupowałeś gdzie indziej, ale spróbuj.
-
Dzięki, a mógłbyś podać linka gdzie to można zgłosić?
-
Dzięki, a mógłbyś podać linka gdzie to można zgłosić?
Tutaj masz info co potzrebują i link do wysłania zgłoszenia: http://help.getpebble.com/customer/portal/articles/1730992-hardware-issues?b_id=8515
-
Dzięki, a mógłbyś podać linka gdzie to można zgłosić?
Tutaj masz info co potzrebują i link do wysłania zgłoszenia: http://help.getpebble.com/customer/portal/articles/1730992-hardware-issues?b_id=8515
Dzięki, dostałem wczoraj info, że wyślą mi nowego. :)
-
Gratulacje. Ja miałem podobny problem z Ringly którego miałem przetestować. Przed zrobieniem zdjęć umarł... dokładnie to nie ładuje się. Też wysla nowego. Problem w tym ze nie maja ich na stanie aktualnie :/
-
Gratulacje. Ja miałem podobny problem z Ringly którego miałem przetestować. Przed zrobieniem zdjęć umarł... dokładnie to nie ładuje się. Też wysla nowego. Problem w tym ze nie maja ich na stanie aktualnie :/
Akurat Pebble działa sprawnie, dwa razy już przetestowałem. Jak im się dobrze udokumentuje usterkę, to o nic więcej nie pytają nawet tylko za chwilę przychodzi mail, że wysłali. U mnie przyszedł mail, że wysłali i że w ciągu 24 godzin przyślą numer listu przewozowego. Nie zdążyli. UPS był szybszy, bo wysłali to z magazynu w Holandii i na drugi dzień było u mnie.
-
Witam mam ten sam problem i niewiem co robić?
-
Nie wymienisz już gwarancyjnie, bo po przejęciu przez FitBita, gwarancje zostały anulowane a wsparcie techniczne zamknięte. Jedyna opcja w tej chwili to samemu spróbować sobie to naprawić.
-
Ok dzięki za szybką odpowiedź. Pozdro